زلال حکمت

زلال حکمت
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زلال حکمت و آدرس zolalehekmat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


گزارشی از

دومین نشست انجمن نویسندگان فسایی

دومین نشست انجمن نویسندگان؛مؤلفان، محققان،مترجمان و صاحبان آثار هنری فسا در تاریخ یکشنبه یازدهم اسفندماه 1392 با حضور هیأت مؤسس این انجمن؛ اصحاب قلم و هنر شهرستان فسا،فرماندار،شهردار،اعضای شورای اسلامی فسا،ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وریاست اداره آموزش و پرورش در محل کتابخانه و حسینیه امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان فرمانداری برگزار شد.

 

در اردیبهشت ماه سال 1391 اولین گام این انجمن با برپایی نمایشگاه کتاب نویسندگان فسایی در محل شاهزاده قاسم(ع) برداشته و در دی ماه همان سال نمایشگاه مذکور در دانشگاه پیام نور بر پا شد و همزمان اولین نشست نویسندگان فسایی برگزار گردید.

 

با تلاش هیأت مؤسس؛ این انجمن در شهریور ماه 1392 به ثبت رسید.

 

شناسایی نویسندگان؛مؤلفان،محققان،مترجمان و هنرمندان فسایی؛ ایجاد زمینه برای عرضه،نقد و نشر آثار،حمایت های مادی و معنوی از اصحاب قلم و هنر،معرفی آثار به وسیله فضای مجازی و... از اهداف این انجمن می باشد.

 

اعضای هیأت مؤسس این انجمن عبارتند از:

 

1-جناب آقای کرامت الله کشاورزی(فرهنگی؛مدیر و مدرس انجمن حافظ شناسی فسا)

 

2-جناب آقای ذبیح الله متشرعی(فرهنگی؛هنرمند نقاش و صاحب آثار هنری)

 

3- جناب آقای جواد جعفری( فرهنگی؛شاعر،پژوهشگر و نویسنده صاحب چندین اثر منتشر شده)

 

4-جناب آقای جلیل رضازاده(فرهنگی،مدرس دانشگاه،محقق و صاحب چندین اثر منتشر شده در حوزه های تحقیق و فسا شناسی)

 

5-جناب آقای جواد نوری(فرهنگی؛شاعر و صاحب اثر)

 

6-سرکار خانم معصومی(نویسنده و پژوهشگر صاحب آثار منتشر شده)

 

7-سرکار خانم فلاحی(نویسنده و صاحب آثار منتشر شده)

8)جناب آقای وحید رحمدار(فعال فرهنگی)

 

 

در نمایشگاه کتاب نویسندگان فسایی که به همت هیأت مؤسس،جمع آوری شده و به مناسبت های مختلف برگزار می شود تاکنون بیش از 250 عنوان کتاب در حوزه های: علوم اسلامی(قرآن و حدیث، فلسفه و کلام،عرفان،دین پژوهی و...)؛ادبیات(شعر و داستان و...)؛پزشکی؛ریاضیات؛فیزیک؛شیمی؛نجوم؛جامعه شناسی ،کشاورزی؛نانو؛هنر(خوشنویسی؛نقاشی،موسیقی و...) و...از نویسندگان و محققان فسایی موجود می باشد.

در دومین نشست این انجمن آقایان متشرعی و رضازاده گزارشی از فعالیت های انجمن ارائه دادند و خواستار حمایت های مالی مسؤلین در جهت چاپ و نشر آثار نویسندگان فسایی شدند. همچنین در این جلسه مقرر گردید سومین نشست انجمن در هفتم فروردین ماه 1393 و برای تعیین هیأت مدیره انجمن برگزار گردد.

 

در ادامه این نشست جناب آقای رحمانی ریاست محترم اداره ارشاد به ایراد سخن  پرداختند.

 

شعر خوانی استاد جواد جعفری فسایی(سها) و صحبت های تنی چند از نویسندگان فسایی از جمله آقایان محب زاده،مطبوعی,عبدالله زاده و بردبار از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

تجدید دیدار اصحاب قلم و هنر با یکدیگر از زیبایی های این نشست صمیمانه بود.

محل موقت انجمن نویسندگان فسایی؛کتابخانه و حسینیه امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان فرمانداری می باشد و همشهریان فرهیخته می توانند برای معرفی چهره های ناشناخته عرصه قلم و هنر به این مکان مراجعه کنند یا با شماره تلفن09171350089(آقای ذبیح الله متشرعی تماس بگیرند.

 

امید که این انجمن با حمایت ها و مساعدت های معنوی و مادی متولیان فرهنگی شهرمان فسا توفیق نیل به اهداف مقدس خویش را بیابد؛انشاالله.

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1392 ] [ 5:34 ] [ محمدحسین تقوایی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 فروردين 92
امکانات وب